Tananyagok

Kedves I. éves PhD Hallgatók!


Tájékoztatni szeretnénk Önöket a tantermen kívüli digitális oktatás menetéről. A korábban leadott tantárgyi célok nem változnak, a megvalósítás módja viszont igen.

1. Az egyetemi e-learning rendszer (https://elearning.unideb.hu/) használata kötelező minden, a Doktori Iskolában ebben a félévben futó kurzus esetében. Megkérnénk minden I. éves PhD hallgatót, hogy ellenőrizze, hogy az összes olyan kurzus megtalálható-e az e-learning rendszerben a saját kurzusainál, amelyet a Neptunban is felvett. Amennyiben eltérést talál a Neptun rendszerben és az e-learning rendszerben felvett kurzusok között kérem jelezze Harangi-Rákos Mónikának ( ).

2. Az e-learning rendszerben jellemzően tárgyanként egy kurzus található (abban az esetben lehet külön levelezős és nappalis kurzus, ha más az oktató), ide töltik fel a tananyagot az oktatók a levelező és a nappali képzésre vonatkozóan is.

3. Minden oktató az órarendben szereplő kurzusának időpontjában az e-learning rendszerben elérhető lesz, a TANTÁRGYI FÓRUM rovatban adja ki az instrukciókat (ez a rendszerben naplózásra kerül), és az oktató által választott online kommunikációs (email, skype, Microsoft Teams stb.) rendszerek segítségével kommunikálnak Önökkel. Az oktató olyan megoldást nem választhat a kommunikációra, amelynek alkalmazásáért a hallgatóknak ellenértéket kellene fizetnie. Ez alól kivétel a Microsoft Teams, amely minden egyetemi polgárnak az Office365 jogosultságán keresztül hozzáférése van.

4. Az oktató a követelményekben rögzíti és a Neptunon keresztül értesíti Önöket az általa választott online kommunikációs rendszerről, és a kommunikáció módjáról.

5. Az e-learningbe az órai anyagok, feladatok, stb. feltöltéséről az adott tárgy oktatója gondoskodik és legkésőbb az órarendi óra előtt 1 nappal felkerülnek az anyagok a rendszerbe.

6. A követelményrendszer minden kurzus esetében az e-learning-rendszerben, a felület legfelső szakaszában, a „Hivatalos információ” menüpontban található. Ezen kívül itt látható az oktató Fogadóórája is.


Amennyiben bárkinek bármilyen kérdése van, úgy állunk rendelkezésre.


Üdvözlettel:

Prof. Dr. Balogh Péter

egyetemi tanár

DI vezető

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear PhD Students,


At the Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business, the work schedule of out-of-class digital education will be implemented on the basis of uniform applicable procedures for instructors and students alike.

The intended objectives set out in the syllabuses will remain the same, but their implementation will differ.

1. The use of the e-learning system of the university (https://elearning.unideb.hu/) will be obligatory in all the ongoing courses in the spring term at our Doctoral School. We request all our first year PhD students to check the availability of all their courses taken in the Neptun and also in the e-learning system. Should you find any discrepancy between the Neptun system and the courses added in the e-learning system, please notify Dr. Mónika Harangi-Rákos of the given subject via e-mail ( ).

2. You can usually find only 1 course per subject in the e-learning system. Your professors will upload the learning materials on this surface.

3. All instructors will be available in the e-learning system at the time of your scheduled course (this will be logged in the system). The professors will give instructions for the PhD Students via the "Forum" interface of the e-learning system. The instructors will communicate with students via the software they prefer to use (for example: e-mail, Skype, Microsoft Teams). The instructors are only allowed to use free surfaces for communication with the students except the Microsoft Teams software because the Microsoft Teams can be downloaded for free with the use of the Office 365 package available for all the citizens of the University of Debrecen. The presence of students in the e-learning system is also expected at the times of the courses in the same way.

4. Lecturers will notify PhD students in Neptun, when and on what communication platform consultation is available. They will also include this information in the course description.

5. Course materials will be uploaded and made visible on the working day prior to the timetable date of the given class. The teacher of the concerned subject is responsible for the upload of class materials, exercises, etc. into the e-learning system.

6. The requirements will be available for each course in the e-learning system on the top of the e-learning interface by clicking on “Official information”. Office hours of the lecturers will be also included into this "Official information" session.


If you have any more questions please feel free to contact us.


Best regards,

Prof. Dr. Péter BALOGH

professor

head of the Doctoral School

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agrárgazdaságtan és agrárpolitika c. előadás anyag

Frissítés dátuma: 2020.03.30.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.