Rendezvények

Dear PhD Students,


The Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business organises an OBLIGATORY Doctoral Workshop for all the International and Hungarian PhD Students.


The date of the Doctoral Workshop: 13. March 2020 (Friday)

The place of the Doctoral Workshop: Council room (Böszörményi Road Campus, Main Building, ground floor).

The title of the Doctoral Workshop: "Behaviour based innovation research - Viselkedés alapú innovációs kutatások"


The leader of the Doctoral Workshop is PROF. DR. JÓZSEF TÓTH

Field and branch of science: Multidisciplinary agricultural sciences

Current fields of research: Innovation along the food chain, Circular Economy

Previous fields of research: Competitiveness of economic clusters in food sector

Market failures: asymmetric price transmission, Operational competitiveness in food industry  


After the meeting during the Discussion you can ask questions to the Distinguished Guest of the Doctoral School.


The Doctoral Workshop is an OBLIGATORY event of the semester. All the Hungarian and International PhD Students have to register and take part in the Workshop!


With best regards,


Prof. Dr. Péter BALOGH

Head of Károly Ihrig Doctoral School

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear PhD Students,


I hope this e-mail finds you well. This letter is relevant for all the international and Hungarian PhD Students.

The Doctoral School of the University of Miskolc and the Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business will organise an international workshop for researchers in management, business and economic sciences in Miskolc.

The Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business offers bus transfer and free participation for all the PhD students.

The workhop is an elective activity of the semester offered by the Doctoral School.

The date of the workshop: 29 November 2019.
The place of the workshop: University of Miskolc (Miskolc)

Planned departure from Debrecen: 28. November 2019. 11:00

Planned arrival in Miskolc: 28. November 2019. 13:00

Planned departure from Miskolc: 28. November 2019. 18:00

Planned arrival in Debrecen: 28. November 2019. 20:00


If you are interested in participation on the workshop please write an e-mail to Dr. Mónika Harangi-Rákos ( ).

REGISTRATION DEADLINE via e-mail to Dr. Mónika Harangi-Rákos: 31. October 2019. 12:00. There is no possiblitiy for late registration!


With best regards,

Mónika, Harangi-Rákos PhD

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt Témavezetők!

Tisztelt PhD Hallgatók!


Tisztelettel meghívjuk a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban projekt keretein belül megrendezésre kerülő szakmai előadásra.

A szakmai előadás időpontja: 2019. október 3. (csütörtök) 8:00 – 12:00

A szakmai előadás helyszíne: DE GTK, Böszörményi úti Campus, TVK épület, TVK Tanácsterem

A szakmai előadást Veresné Prof. Dr. Somosi Mariann a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar Dékán Asszonya tartja. Fő kutatási területe a szervezetalakítás, döntéstámogatás, vezetői döntéstámogatás, teljesítménymenedzsment, szervezeti kompetencia és projektmenedzsment.

Jelen előadás a szervezetfejlesztés, a szervezeti képesség építés sajátosságait hivatott bemutatni. Ezen kívül bemutatásra kerül a teljesítménymenedzsment rendszer, valamint a társadalmi innováció is.  Az előadás célja, hogy a kurzuson résztvevő PhD hallgatók áttekintést kapjanak a szervezet sokszínűségéről, valamint a szervezetalakítási, értékelési folyamatokról.

Megjelenésére feltétlenül számítunk!

 

Tisztelettel:

Prof. Dr. Balogh Péter

egyetemi tanár

DI vezető

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We kindly invite You to the University of Debrecen Faculty of Economics and Busines

Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business

Conference for PhD Students

organised in the framework of the project

EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007- "From Gifted People to Young Researchers" – Activities Supporting the Academic Career at the University of Debrecen.
The date of the Conference: 22nd November 2019

The place of the Conference: TVK Building

 

The Conference registration deadline:  31st October 2019

The deadline for uploading the manuscripts: 15th November 2019

 

We hope You will be able to participate the Conference!

                                                                                   Prof. Dr. Balogh Péter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelettel meghívjuk Önt a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar

Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban
projekt keretein belül megrendezésre kerülő

Doktorandusz Konferenciájára

A konferencia időpontja: 2019. november 22. (péntek)

A konferencia helyszíne: TVK épület

A rendezvényre történő jelentkezés: 2019.  októbert 31. (csütörtök)

A cikktervezet leadási határideje: 2019.  november 15. (péntek)

 

Megjelenésére feltétlenül számítunk!

Prof. Dr. Balogh Péter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business organises an Doctoral Workshop for all the International and Hungarian PhD Students.
Supported by EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Young researchers for talent" – Supporting career in research activities in higher education

The date of the Doctoral presentation: 23. April 2019 (Tuesday) 16.00-18.00
The place of the presentation: in the Auditorium No. IV. (Böszörményi Road Campus, Main Building, second floor).
The title of the presentation: "Best practices regarding conceiving, writing and publishing a scientific article in Business & Economics"

The date of the Doctoral Workshop: 24. April 2019 (Wednesday).
The Doctoral Workshop will start at 10.00-13.00 Council room (Böszörményi Road Campus, Main Building, ground floor).
The topics of the Doctoral Worksop are the following:
- How to write a novel article in journals indexd by Web of Science and Scopus (Q1-Q4)
- Access to international databases economics
- Plagiarism law and research ethics
- Publishing an economics research paper

1. Communicating scientific results
2. Structural elements of a scientific article
3. Avoinding plagiarism
4. Writing a scientific article
5. International databases economics
6. Relevant selection criteria for choosing a scientific journal
7. Optimising the citation of articles
The leader of the Doctoral Workshop is Assoc. PROF. WLODZIMIERZ SROKA members of editorial teams and editorial boards for numerous scientific journals, e.g. editor-in-chief at the Forum Scientiae Oeconomia, guest editor and editorial board member at Sustainability, senior editor at the European Journal of International Management, co-editor at Organizacija, member of International Advisory Board at Engineering Management in Production and Services, member of editorial board at Marketing and Management of Innovations.

After the meeting during the Discussion you can ask questions to the Distinguished Guest of the Doctoral School.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt PhD Hallgatók!

A Doktoranduszok Országos Szövetsége (DOSZ) örömmel értesíti a doktorandusz hallgatókat, doktorjelölteket, fiatal kutatókat, mesterszakos hallgatókat, hogy 2019-ben is megrendezi a TAVASZI SZÉL elnevezésű multidiszciplináris, tudományos konferenciáját.
A konferenciát 2019. május 3-5. között a Debreceni Egyetemen rendezzük meg.
A DOSZ a 2019. évi Tavaszi Szél konferencia szervezésekor a korábbi években megszokottak szerint, a „fiatal magyar kutatók és doktoranduszok világtalálkozóját” magyar, illetve angol munkanyelvű rendezvényként hirdeti meg.
A konferenciára tisztelettel meghívjuk a felsőoktatási intézmények, a kormányzati és az üzleti élet képviselőit, a témák iránt érdeklődő kollégákat, szakértőket. Az egyes szekciók keretében lehetőség nyílik mind az elméleti, mind a gyakorlati hasznosíthatóság oldaláról bemutatni az egyes tudományterületeket és azok tudományágait.
A konferencián történő részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. A regisztrációs felület elérhető a http://www.dosz.hu/rendezvenyek/tavaszi_szel_konferencia honlapon a rendezvények menüpont alatt.
Fontosabb határidők:
2019. március 10.      A regisztráció és az absztraktok leadásának határideje.
2019. március 25.      A jelentkezők kiértesítése az absztraktok elbírálásáról.
2019. május 3-5.        A konferencia (szekció előadások: pénteken és szombaton)
2019. június 16.         A tanulmány, a szerzői nyilatkozat és a lektori szakvélemény feltöltésének határideje.

 
Részvételi díjak:
  • Teljes részvételi díj: 16.000 Ft (mely tartalmazza: a részvételi lehetőséget a konferencia teljes idejére, előadási és publikálási lehetőséget, szállást 2 éjszakára, teljes ellátást a konferencia ideje alatt, kísérőprogramokon való részvételt)
  • Egy napos részvételi díj szállással: 13.000 Ft (mely tartalmazza: a részvételi lehetőséget a konferencia egy napjára, előadási és publikálási lehetőséget, szállást 1 éjszakára, háromszori étkezést, kísérőprogramokon való részvételt)
  • Egy napos részvételi díj szállás nélkül: 10.000 Ft (mely tartalmazza: a részvételi lehetőséget a konferencia egy napjára, előadási és publikálási lehetőséget, 1 db ebédet)
  • Részvételi díj a DOSZ Tudományos Osztályok 2019. január 31-ig felvételt nyert és aktív tagjai részére: 5.000 Ft (mely tartalmazza: a részvételi lehetőséget a konferencia teljes idejére, előadási és publikálási lehetőséget, szállást 2 éjszakára, teljes ellátást a konferencia ideje alatt, kísérőprogramokon való részvételt)
  • Részvételi díj a Debreceni Egyetem hallgatói részére: 10.000 Ft (mely tartalmazza: a részvételi lehetőséget a konferencia teljes idejére, előadási és publikálási lehetőséget, ebédet és vacsorát a konferencia ideje alatt, kísérőprogramokon való részvételt)
  • Második előadás díja: plusz 5.000 Ft
A befizetéssel kapcsolatos tájékoztatót az absztrakt befogadásáról szóló értesítést követően küldjük meg a jelentkezőknek.
További információért látogasson el a 
www.dosz.hu weboldalra vagy forduljon bizalommal a konferencia szervezőihez:
  • Helyszínnel kapcsolatban: Molnár Dániel (DE, ; +36303121377)
  • Számlázással kapcsolatban: Németh Katalin (DOSZ, ; +36305187958)
  • Absztraktokkal kapcsolatban: Kovács Judit (DOSZ, ; +36305171059)

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt PhD hallgatók!

A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar tematizált előadásokból és kerekasztal beszélgetésekből álló felkészítő kurzust szervez a kar oktatói, kutatói, doktoranduszai és hallgatói számára az alábbi időpontokban és témakörökben:

1) 2019. január 30. (szerda) 13.00 – 15.00 (helyszín: TVK épület 10. előadó)
Témakör: MTMT (MTMT2 használata (szerzői felület), iDEa Tudóstér áttöltések);

2) 2019. január 31. (csütörtök) 13.00 – 15.00 (helyszín: TVK épület 10. előadó)
Témakör: Open Access publikálási lehetőségek a Debreceni Egyetemen, publikálással kapcsolatos tájékoztatás (Akadémiai listák, Scimago, JCR), predátor folyóiratok; Kutatói profilok (OrcId, ResearchGate, Google Tudós, Publons); Referenciakezelő szoftverek (Refworks (new), Mendeley, Zotero);

3) 2019. február 7. (csütörtök) 14.00 – 16.00 (helyszín: TVK épület 12. előadó)
Témakör: Adatbázisok, discovery szolgáltatások, alternatív elérési lehetőségek (scholar google, Kopernikus, Unpaywall);

4) 2019. február 14. (csütörtök) 14.00 – 16.00 (helyszín: TVK épület 12. előadó)
Témakör: Hogyan írjunk szakdolgozatot és TDK-dolgozatot? – tippek és praktikák a szakirodalmak feldolgozásához;

Előadó: Pergéné Szabó Enikő, főigazgató-helyettes Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár

A kurzuson való részvétel minden aktív PhD-hallgató számára ajánlott! A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxoJN2VnT9NMCxsdqKlpEBJE0lQTwdTmiBSZvClwnIb854gw/viewform?usp=sf_link Regisztrációs határidő: az adott előadást megelőző nap.
További információk: Dr. Szőllősi László ( )

A kurzus az EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 azonosító számú ”Tehetségből fiatal kutató” – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban c. projekt támogatásával valósul meg.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt PhD Hallgatók!

A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar „A tudományos teljesítmény mérésének módszerei, lehetőségei” címmel tematizált előadásokból és

kerekasztal beszélgetésekből álló felkészítő kurzust szervez a diákkörös hallgatók számára.

Előadó: Prof. Dr. Popp József, egyetemi tanár
A kurzus időtartama: 20 óra (4×5 óra)
Az előadások időpontjai:
2018. november 21. (szerda) 14:00 – 19:00
2018. november 23. (péntek) 14:00 – 19:00
2018. november 26. (tfő) 14:00 – 19:00
2018. november 27. (kedd) 14:00 – 19:00

Az előadások helye: Böszörményi úti Campus TVK Tanácsterem
A kurzuson való részvétel ingyenes és minden hallgató számára nyitott.

További információk: Dr. Szőllősi László ( )

A kurzus az EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 azonosító számú ”Tehetségből fiatal kutató” – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban c. projekt támogatásával valósul meg.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dEBRECENI eGYETEM IHRIG KÁROLY GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA
ALUMNI KONFERENCIA

Az EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban című projekt keretében az Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola ALUMNI Konferenciát rendez a Debreceni Egyetem Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola fennállásának 25. évfordulója alkalmából. Az ALUMNI Konferencia célja, hogy az IKDI-ben fokozatot szerzett korábbi doktoranduszokkal való kapcsolattartás rendszeres és formalizált módon kerüljön megvalósításra. Ez a doktori képzés kimeneti minőségbiztosítását is megvalósítja, továbbá a fokozatot szerzett kutatókat foglalkoztató cégek és az Egyetem közötti tudástranszfert is erősíti.

A RENDEZVÉNY HELYSZÍNE: Debreceni Egyetem, Böszörményi úti campus, „A” épület Nagytanácsterem
IDŐPONTJA: 2018. december 13.

PROGRAM:

8:30 - 9:00        REGISZTRÁCIÓ

9:00 - 12:00      MEGNYITÓ ÉS ELŐADÁSOK

                           moderátor: Dr. habil. Dajnoki Krisztina egyetemi docens, IKDI titkár

9.00 – 9.10        Köszöntő: Prof. Dr. Pető Károly egyetemi tanár, dékán                                  

9.10 – 9.25        Prof. Dr. Nemessályi Zsolt professor emeritus, volt DI vezető: Az új rendszerű doktori képzés hőskora

9.25 – 9.40        Prof. Dr. Szabó Gábor professor emeritus, volt DI vezető: A doktori iskola működése 2000-2010 között

9.40 – 9.55        Prof. Dr. Berde Csaba egyetemi tanár, volt DI vezető: 2010-2012 Az átmenet. Az agrárökonómiától – a gazdálkodástudomány felé

9.55 – 10.10      Prof. Dr. Popp József egyetemi tanár, DI vezető: A tudománymérés módszerei és lehetőségei

10.10 – 10.40    Prof. Dr. Csernoch László egyetemi tanár, tudományos rektorhelyettes: Tények, feladatok – A minőségbiztosítás új rendszere a doktorképzésben

10.40 – 11.30    A DE IKDI VÉGZETT HALLGATÓINAK HOZZÁSZÓLÁSAI

11.30 – 12.00    AZ ALUMNI KONFERENCIA ZÁRÁSA

Dr. Harangi-Rákos Mónika adjunktus, kari projekt koordinátor: Az EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban című projekt GTK által megvalósítandó szakmai tevékenységei

Prof. Dr. Popp József egyetemi tanár, DI vezető: A Doktori Iskola tudományos megjelenése 130 PhD értekezés tükrében

A DE IKDI 25 éve képekben

12.00 – 13.30    EBÉD (Kazánház)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelettel meghívjuk Önt a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban
projekt keretein belül megrendezésre kerülő Doktorandusz Konferenciájára

A konferencia időpontja: 2018. november 16. (péntek)
A konferencia helyszíne: TVK épület

A Konferencia programja:

8:30-9:00                   Regisztráció
9:00                           Megnyitó
9:10-10:00                 Plenáris előadás
10:00-10:15               Szünet
10:15-12:45               Szekcióülések
13:00-13:30               A konferencia zárása
13:00-14:30               Állófogadás

A rendezvényre történő jelentkezés és a cikktervezet leadási határideje: 2018. október 31. (szerda)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt PhD Hallgatók!

Ezúton tisztelettel meghívjuk Önöket a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola által szervezett szakmai előadásra.
A szakmai előadás időpontja: 2018. május 10. (csütörtök) 10:15 – 15:30
A szakmai előadás helyszíne: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Böszörményi úti Campus, „A” épület, Nagytanácsterem (4032 Debrecen, Böszörményi út 138.)

A szakmai előadás programja az alábbi:
10:15 – 10:30         Megnyitó: Prof. Dr. Popp József egyetemi tanár, dékánhelyettes, Doktori Iskola vezetője
10:30 – 12:00         Szakmai előadás: Dr. Michalkó Gábor – A királyi út(vesztő) rejtélyei, avagy hogyan váljunk doktorrá? I.
12:00 – 13:00         Ebédszünet
13:00 – 14:30         Szakmai előadás: Dr. Michalkó Gábor – A királyi út(vesztő) rejtélyei, avagy hogyan váljunk doktorrá? II.
14:30 – 15:30         Kérdések
15:30                 A hivatalos program zárása
Az alábbi (http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/991937705/) kérdőív kitöltése elengedhetetlenül szükséges a workshop sikeres lebonyolításához, mivel a rendezvény témájának a begyűjtött adatok kielemzése is részét képezi.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business organises an Doctoral Workshop for all the International and Hungarian PhD Students.
Supported by EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Young researchers for talent" – Supporting career in research activities in higher education

The date of the Doctoral Workshop: 23. April 2018 (Monday).

The Doctoral Workshop will start at 16:00 in the Auditorium No. II. (Böszörményi Road Campus, Main Building, ground floor, opposite of the reception of the building).

The topics of the Doctoral Worksop are the following:
Best practices regarding conceiving, writing and publishing a scientific article in Business & Economics
1. Communicating scientific results
2. Structural elements of a scientific article
3. Avoinding plagiarism
4. Writing a scientific article
5. International databases economics
6. Relevant selection criteria for choosing a scientific journal
7. Optimising the citation of articles
The leaders of the Doctoral Workshop are Prof. Dr. Vasile DINU, Prof. Dr. Gheorghe SĂVOIU and Prof. Dr. Dan Cristian DABIJA members of the Editorial Board of the AMFITEATRU ECONOMIC journal. After the meeting during the Discussion you can ask questions to the Distinguished Guests of the Doctoral School.

Please don't forget to register to the Doctoral Workshop on the following e-mail address before 9. April 2018 (16:00):


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Károly Ihrig Doctoral School of Management and Business invited Prof. Dr. Gyula Vastag DSc (Széchenyi István University, Kautz Gyula Faculty of Economics, Department of Leadership and Organizational Communication; Doctoral School of Regional Sciences and Business Administration) to give a speech for all the doctoral students of our Doctoral School.

The title of the presentation is:  “The Bálványos Kid” – From Bálványos to Budapest: the Lessons I Learned.
The presentation will start at 15:00 on 5th December 2017.
The place of the event is the TVK Building, Council Room.

It is mandatory for all the PhD students to participate in the event. Prof. Dr. József Popp, the Head of the Károly Ihrig Doctoral School asked Prof. Dr. Gyula Vastag to give a speach in English on his experiences in the field of research and education. After the presentation Prof. Dr. József Popp will open the floor for questions and comments.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelettel meghívjuk Önt a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
EFOP3.6.3-VEKOP-16-2017-00007 – "Tehetségből fiatal kutató" – A kutatói életpályát támogató tevékenységek a felsőoktatásban
projekt keretein belül megrendezésre kerülő Doktorandusz Konferenciájára

A konferencia időpontja: 2017. december 8. (péntek)
A konferencia helyszíne: TVK épület

A Konferencia programja:

8:30-9:00                   Regisztráció
9:00                           Megnyitó
9:10-10:00                 Plenáris előadás
10:00-10:15               Szünet
10:15-12:30              
A konferencia zárása
12:45-13:00               Állófogadás
13:00-15:00               Állófogadás

A rendezvényre történő jelentkezés és a cikktervezet leadási határideje: 2017. november 24. (péntek)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt PhD Hallgatók!

A Doktoranduszok Országos Szövetsége 2017. október 6-án, pénteken a Sikeres Doktori Életpálya Kurzussorozat részeként előadássorozatot szervez a Debreceni Egyetem Főépületében (4032 Debrecen, Egyetem tér 1.). Az előadások témája a felsőoktatásmenedzsment.
A rendezvény nyitóelőadását Prof. Dr. Csernoch László, az Országos Doktori Tanács elnöke, a Debreceni Egyetem tudományos rektorhelyettese tartja.
A rendezvény kezdete 10 óra, a délelőtti előadások 10-12 óra között kerülnek lebonyolításra, az ebédszünetet követően pedig 13 és 15 óra között további kurzusokat hallgathatnak az érdeklődők. A kurzusok - egyebek mellett - a nemzetköziesedés és a hálózatosodás szempontjából is elemzik a felsőoktatásmenedzsment aktuális kihívásait.
A rendezvény pontos időbeosztását a következő hét elején juttatjuk el az érdeklődőkhöz. A rendezvényen való részvétel ingyenes, a szervezők minden érdeklődőt szeretettel várnak!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kedves Doktorandusz!
2017. szeptember 29-én Debrecenben kerül megrendezésre a Humán Szakemberek Országos Szövetsége és a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar közös szervezésében „A globalizáció és a változás hatása az emberi erőforrás menedzsment funkciókra” című Tudományos Konferencia és Szakmai Fórum.
A részleteket a csatolt Felhívásban ismertetjük. Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
A Szervező Bizottság nevében üdvözlettel:
Dajnoki Krisztina, a Debreceni HR Klub elnöke

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kedves Hallgatók!
2017. szeptember 29-én délután kerül lebonyolításra a Kutatók Éjszakája.
Erre az alaklomra várjuk azon hallgatók jelentkezését, akik szívesen részt vennének a programon, melyen elsősorban a 14-18 éves korosztály a célcsoport. Különböző játékok, feladványok lesznek.
A helyszíne a TVK épület, 15:30-22:00 óra között.
Szűkös a határidőnk a póló igénylés miatt, ezért szeptember 11.-e 16 óráig várjuk a visszajelzéseket ( - ), melybe a pólóméretet is írjátok meg.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar és az Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola Tanácsa nevében tisztelettel meghívom a Doktori Iskola által szervezett Szakmai Programra!

A szakmai előadás időpontja: 2017. május 26. (péntek) 10:00
A szakmai előadás helyszíne: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar Böszörményi úti Campus, „A” épület, Nagytanácsterem (4032 Debrecen, Böszörményi út 138.)
A hivatalos program:
10:00 – 10:05 Megnyitó (Prof. Dr. Popp József egyetemi tanár, dékánhelyettes, Doktori Iskola vezetője)
10:05 – 10:50 Agrárvállalkozások hitelképességének banki szempontú értékelése (Hollósi Dávid Agrár Kompetencia Központ vezető, Erste Bank Hungary Zrt.)
10:50 – 11:30 A termőföld pénzügyi értékelése, különös tekintettel a banki szempontrendszerekre (Fazekas Péter Agrár Kompetencia Központ szenior üzlettámogatási menedzser, Erste Bank Hungary Zrt.)
11:30 – 12:00 Kérdések
12:00              A hivatalos program zárása
Tisztelettel kérem, hogy részvételi szándékáról az alábbi e-mail címre ( ) 2017. május 22. (hétfő) 16 óráig visszajelezni szíveskedjen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar és az Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola Tanácsa nevében tisztelettel meghívom a Gazdaságtudományi Kar és a Wekerle Sándor Üzleti Főiskola közötti együttműködési megállapodás aláírásának hivatalos ceremóniájára!

A ceremónia időpontja: 2017. május 10. (szerda) 11:00
A ceremónia helyszíne: Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Böszörményi úti Campus, „A” épület, Nagytanácsterem
Az esemény hivatalos meghívóját a részletes programmal mellékelten küldöm.
Tisztelettel kérem, hogy részvételi szándékáról az alábbi e-mail címre ( ) 2017. május 9. (kedd) 12 óráig visszajelezni szíveskedjen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The Doctoral School organises a special course of two guest professors.

 The lecturers name and their presentation titles are:

"How to succesfully write and submit the scientific paper" by Prof. Eng. Sebastian Kot, Ph.D.
The Institute of Logistics and International Management, The Management Faculty, Czestochowa University of Technology
"Perfect presentation of scientific work" by Prof. Dr. Janusz Grabara
Vice dean of Faculty of Management, Institute for Econometrics and IT Sciences, at Czestochowa University of Technology, Faculty of Management

The SPECIAL COURSE date: 25th April 2017, 9:30 am
The SPECIAL COURSE place: DE Böszörményi Campus TVK Building, Meeting room

Frissítés dátuma: 2020.03.10.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.